B khial 2nyaaaaaaaaa!
3 آذر 1389برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : m....       

خوب يادمه کوچيک بودم اونم کوچيک بود . يه روز واستاد جلوم گفت دوستيم؟ چشمام برق زد شکلات توي دستمو دادم بهش و گفتم دوستيم!گفت:تا کي دوستيم؟ نگاش کردم و گفتم: دوستي که تا نداره!دوستيم اونم بدون تا ! گفت نه اخه تا کي گفتم :اه ميگم تا نداره ديگه. گفت :اخه...؟ نذاشتم جملش تموم بشه گفتم: خب تا ته ته ته تهش. . واسه دوستيمونم يه علامت ميذاريم هر دفعه يه شکلات به هم ميديم. گفت :باشه!  منم هر بار که بهم شکلات ميداد تندي بازش ميکردم و با اشتياق ميخوردمش. اما اون يه  صندوقچه داشت که اونا رو ميذاشت توش.سالها گذشتند.2سال 5سال 11سال....حالا بزرگ شدم .اونم بزرگ شده..يه شب بارون تندي ميومد اونم بود ميخواست بره !من شکلات اورده بودم اما.. اما اصلا.. انگار يادش نبود. اشک روي  گونم با قطرات باران پنهان شد. فقط گفت خدافظ و رفت.............              
الان  فهميدم که چرا دنبال "تا"براي دوستي ميگشت.
 الان يه سوال دارم با اون يه صندوق شکلات ميخواد
چيکارکنه؟؟؟؟؟؟
Bi MarefaaaaaaaaaaaaaaaaaaaT.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

درباره وب شما باید نظر بدید!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asheghanehaye jojo و آدرس love.hurt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 49478
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1