B khial 2nyaaaaaaaaa!
14 دی 1389برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : m....       
این موجود عجیب این توانایی را بعد از رسیدن به حداکثر بلوغ چشمی به دست می آورد و با یک سفر در زمان به آغاز حیاتش بر می گردد.


 

کشف موجودی که هرگز نمیمیرد!+عکس

شاید برایتان جالب باشد بدانید بدن شما در چند وقت یک بار نو می شود یعنی با گذشتن زمان معینی هیچ اثری از بدن قبلی شما وجود ندارد. تحقیقات علمی نشان می دهد که مولکول های ( نه سلول ها) بدن ما هر ده سال یک بار نو می شوند. یعنی بعد از گذشتن این زمان دیگر اثری از مولکول های کربن قدیمی در بدن هیچ انسانی پیدا نمی شود. پس ما هر ده سال یک بار عوض می شویم با این همه ما پیر می شویم و می میریم. حالا موجود عجیبی پیدا شده که می تواند خودش را از نو تشکیل بدهد و هرگز نمیرد. توربتوپ سیس نوتریکولا یا عروس دریایی نامیرا همان موجود است و جزئی از خانواده مرجان ها به حساب می آید.

این موجود در حقیقت یک ستاره دریایی است که می تواند به اولین مرحله زندگی اش برگردد.

درست مثل بنجامین باتن(نام یک فیلم سینمایی؛ در مورد مردیست که ابتدا پیر به دنیا می آید و بعد در حالی میمیرد که به نوزاد تبدیل شده است). اما این موجود کمی با بنجامین تفاوت دارد مورد عجیب این جانور این است که نوتریکولا می تواند بعد از بازگشت به عقب دوباره زندگی اش را از سر بگیرد.

این موجود عجیب این توانایی را بعد از رسیدن به حداکثر بلوغ چشمی به دست می آورد و با یک سفر در زمان به آغاز حیاتش بر می گردد.

برید ادامه مطلب خیلی جالبه!!!!!!!!!!!!



ادامه مطلب ...


 
درباره وبلاگ

درباره وب شما باید نظر بدید!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asheghanehaye jojo و آدرس love.hurt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 49833
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



Alternative content