سلطنت
 
B khial 2nyaaaaaaaaa!
یک شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : m....       

مصري ها کمتريم ؟ نژاد اريايي هستيم؟ مثلا؟؟؟من نه با امام خميني کار دارم نه طرفدار شاه بودم. اما ميدونم جامعه اي که اسلامي بود و امام علي بر  مبناي عدالت بنا کرده بود اين نيست.نه اين نيست.............................. من اين حکومت ظالمانه که همه بايد خفه بشن رو دوست ندارم!!!! منتظر نظراتتون هستم.........                                                 26بهمن 89



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

درباره وب شما باید نظر بدید!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asheghanehaye jojo و آدرس love.hurt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 49618
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1